Wishlist ~

Ännu ett önskemål...
Cretacolor Graphit Powder.
Jag brukar alltid dra av blyertsen med en kniv på min 9B-penna för att göra det till pulver och sen smeta ut. Det är sorgligt för pennorna går åt och min 9B-penna är snart slut :'|
Att det ens fanns något som detta gör mig lite lycklig i själen. Men så råkar man ju vara en fattig student och denna lilla burk kostar svindlande 108 kronor. Haha okej, det är inte så dyrt.
Får ta upp någon beställning så man har råd :D
Nu skall jag återgå till projektarbetet :)



Kommentarer
Postat av: Anna tecknar och målar

sv: Det var så lite så! :) Kul, ja det tycker jag att det ska bli ändring på! Är arg på mig själv för att jag aldrig plockar upp min fiol ur sin låda.. Den bara ligger där till ingen nytta liksom..

Har du nyss börjat spela eller var det längesen du spelade?

2012-05-07 @ 22:58:42
URL: http://annatecknar.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se