Snart sommarlov!!!

Fast egentligen inte... Blir ju äckligt arbetslös istället nu när man tar studenten. Eller ja, äckligt arbetslös blir jag ju inte förns till September då jag slutat mitt sommarjobb.
Till sommaren har jag planerat att teckna och fotografera som fasiken. En riktigt kreativ sommar helt enkelt. Blandat med industrijobb förstås. Då blir det upp med tuppen - börjar klockan 7 vaaarje dag. Hipp hurra för en morgonpigg person. Det var ju himla synd att jag inte var en sådan...
Sedan i slutet av juli blir det NärCon!!!111. Hade inte planerat att åka dit tills min kompis sa att det skulle vara vattenkrig. Liksom vattenkrig. Det får man ju bara inte missa!

Sådärja, nu ska jag återgå till att göra klart skolarbete jag lagt på hyllan! Inom en snar framtid ska jag lägga upp min kollektion som jag gjort till facktecknings-kursen! :D Missa det inte!

I brist på nya kreativiteter á la Therese Nygard får ni en Salvador Dali-målning som jag tycker är helt fantastisk!^^


Kommentarer
Postat av: Sara L

Ja den var verkligen underbar!!! :)

2012-06-03 @ 22:35:44
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Sara o Johanna

Sv; hehe ja det kan man lugnt säga! Älskar hans målningar!

2012-06-03 @ 22:48:06
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: Anna tecknar och målar

Oj! Tack snälla för din fina kommentar, den kommer jag att leva på ett tag :D



Åh Dahli! Han är helt fantastisk! Denna målning har jag faktiskt inte sett. Den var ju riktigt schysst och hade gärna fått hänga på min vägg :) Ser fram emot att se dina teckningar i sommar :)

2012-06-04 @ 22:13:26
URL: http://annatecknar.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se