Tattoo?

Så... Det var såhär. I skolan av ren rastlöshet tog jag en penna och kladdade ned lite kurbits på min hand. Det var himla kul! Det var så kul att jag i tanken bestämde mig för att fortsätta på det hemma. Så jag köptemig en penna på stan och gick hem. Hihihi, det blev såhär :D Och när jag sedan blivit klar så läste jag på pennan: <permanent>........ Oh happy day D: Jag kommer alltså få dras med detta i många dagar framöver om det nu lyckligtvis inte är så att det går bort i dushen... Hahah. Tur att jag gjorde Kurbits istället för något annat fult. Typ skrivit bajs eller en massa smilegubbar D: Det hade varit olyckligt för min del tror jag!
Jag var som sagt väldigt rastlös idag så jag bestämde mig att ursäkta mig från skolan och ta en långpromenad i skogen som ligger vid skolan :P Var ute i nästan en timme och filosoferade! Härligt härligt!! Jag gick inte vilse som tur var :D För den skogen känner jag inte igen överhuvudtaget xD

Kommentarer

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se