Naked Truth

Det hela började med att jag sminkade mig jättemycket och jättehäftigt. Men sedan när jag skulle fota så ville det inte alls... :( Därför i ren klagan tog jag kort på osminkade mig :P Höhhö.
Jag vet att jag står i fönstret xD Men det blir bäst ljus där :P Sedan bor jag i källaren så jag måste stå på tå på sängen för att nå upp :P (kände att det blev väldigt många å'n där xD )


Nu skall jag slänga på en film... Vill inte somna, då går natten så fort. Och jag vill verligen INTE att det ska bli morgon... För då har vi muntlig redovisning i Svenska.. Brukar egentligen inte ha några problem med det. Men vi hade redovisning i tisdags ochså i engelska. Jag failade totalt </3 Så jag blev lite skrämd och har råpluggat idag xD

Hoppas det blir bra nu :}

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag älskar dina ögon, så vackra!

2011-06-13 @ 20:38:21
URL: http://midnightlover.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se