Homecoming wet cat...

FÖR ett par timmar sedan kom jag hem från Göteborg. Hade taggat väldigt hårt inför den resan. Ja må då säga.. Det var riktigt roligt! Men ack, så trött jag är.
Åkte Atmos Fear!! Ojojoj, vi stog i 40 minuter och kände hur paniken växte inom en. Haha, värsta kön jag någonsin stått i! Och det blir ju så mycket bättre när dom spelar upp läskig "musik" och ljudeffekter.
När vi väl satt där och väntade på att åka opp så var min mage inte så glad. Riktigt läskigt! Och när vi sakta fördes uppåt blev det verkligen inte bättre. Haha, måste säga att utsikten var oslagbar!! Jag är absolut inte höjdrädd så det var en bergis, och när vi verkligen var högt uppe i luften och jag tittade uppåt så var det ungefär hälften kvar.
Nedsläppet... Vad ska man säga, jag skrek i en halv sekund. För man ska ju skrika. Jag slutade för att den första tanken jag fick var "what the fuck... detta var ju inte alls läskigt.... nu har vi köat i 40 minuter för ingenting...", sedan tog bromsarna i och vi var nere igen...
Jag har helt enkelt blivit alldeles för tuff och cool för att tycka sådant är läskigt... En riktig hårding är vad jag är! :D Mahaha!!!

På kvällen såg vi eurovisionsfestivalen. Herregud. Hur kunde AZERBAIJAN vinna! Dom stog ju bara där, gapade och försökte se sensuella ut... Värdelöst.
Och att sverige kom trea är ofattbart. Måste vara för att Eric är så pass söt. För det är han faktiskt. Har aldrig fattat på folk som inte kan tycka att någon är söt bara för att låten är dålig... Men Men, låten var väl helt ok. Men inte så mycket mer, tyckte att det lärt lite surt.
Att Italien kom på andraplats är helt sjukt. Den var ofattbart dålig.. Haha xD
Men mest ofattbart av allt är att Ungern inte kom på en bättre placering!! Hon som sjöng "What about my dreams". Är jag konstig som tyckte om den eller? :s

Nog om detta. Här kommer en bild på syrrans Kim! :D Gjord i höstas ^^


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: jätte fin du är juh jätte bra på att rita

2011-05-15 @ 22:18:59
URL: http://startalloveragen.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: vsg dom andra är verkligen jätte finna också

2011-05-16 @ 13:38:07
URL: http://startalloveragen.blogg.se/
Postat av: Johannes Forsblom

Hej Tess! Du är ju bra på att teckna! Har du funderat på att ställa ut? Men vad tror du om att låta hennes ansikte vila i handflatan istället för mot fingrarna?

2011-05-21 @ 04:16:55
URL: http://kartanochkompassen.blogspot.com/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se