Titta vad jag har fått!

Min mamma och pappa har kommit hem igen från deras genomresa i norra Sverige/Norge. Dom verkar ha haft det jättemysigt med husbilen och fiske :D Men nu har de kommit hem och tagit med sig souvernier till mig ^^D
Eller ja, sovernier kankse man inte ska kalla det när det kommer från IKEA och Claes Olsson x)
Men...jag fick i alla fall en ny kudde (wohoo), ritpapper A3 <3 och nya pennor (!!!). Har velat ha dessa ett tag nu :D Derwent Grafic Soft 9B-H. Perfect när man vill få mer kontrast mellan ljust och mörkt i bilderna. Och jag måste säga att Derwent är mitt favoritpennmärke xD


Kommentarer
Postat av: anna

tack sötnos :)

2011-07-03 @ 23:57:03
URL: http://www.backtoblackhair.blogg,.se

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se