Min Syster


Min vackra syster <3
Det blev visst inget ritande idag :o
Såhär var det! När jag var påväg hämta pennor och papper och annat nödvändigt material så tittade jag ut genom fönstret lite snabbt. Det var ett helt fantastiskt ljus ute och jag rent ut sagt slet med mig min syster så hon kunde agera model. Höhö, jag är världens snällaste :] Och det är hon med såklart som ställer upp (hon sitter brevid och kollar när jag skriver, lite får man faktsikt smöra ^^D )!

Jag har tidigare lagt upp en bild på min syster där jag tecknat av henne. Kan tänka mig att det var det allra först inlägget.. Men nu blev jag helt plötsligt jätteupptagen, så jag hinner inte länka. >:D

Kommentarer

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se