Projektarbete på gång

sämst bildkvalité och speglingar från fönstret
Jag kör på med mitt fioltema. Det är trevligt att se hur det växer fram bit för bit. Snart är jag klar. Snart är skolan klar. Läskigt hur denna tid har gått så fort. Jag minns första dagen i lekis. Jag hade en röd 101 dalmatiner-tröja och en gul ryggsäck. Herregissanes, det är som att det var igår... Är lite filosofisk känner jag... Är väldigt trött efter studieresan i Polen. Det var en mysig vistelse. Vi var i den vackra staden Krakow och det mindre trevliga stället Auschwitz / Birkenau.
Flög ju även för första gången :o Det var jag och en till som aldrig flygit förr. Spännande hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Anna tecknar och målar

Vad fin! Fioler är verkligen vackra. Spelar du? :)



sv: Ja visst är det nåt speciellt med pinnstolar. De blir liksom aldrig omoderna även om de är gamla :P

2012-05-06 @ 20:57:11
URL: http://annatecknar.blogg.se/
Postat av: Jen

Du är ju grym på det du gör!

2012-05-30 @ 18:02:36
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se