Doodle...

Är en alldeles för upptagen kvinna för att hinna uppdatera. Men det blir så när man springer omkring och leker viktig..not.
Denna veckan har varit fullkommligt oviktig, jag må då säga. Eller ja, jag minns inte vad jag gjort så då antar jag att det inte var så viktigt x)

Jag var ute och sprang idag! Sedan vek jag av från spåret och in på en liten stig som ledde ut i skogen. Jag nådde fram till ett träd. Vilken sorts träd det var minns jag inte. Men i alla fall. Det var av den sortens träd som man känner en viss dragningskraft av. Jag bara måste klättra upp i det. Och det gjorde jag. Kom upp i toppen, nedklättrningen vart ganska misslyckad... Ramlade ned någon meter pga ruttna grenar xD
Som tur var blev det bara några skavsår. Haha, men vad gör man inte? Måste man så måste man ;)

Here comes a bild jag gjorde under en mycket tråkig svenskalektion. Klotter när det är som bäst liksom ^^,


Kommentarer
Postat av: jennie

ja fin blogg är fin du :D

2011-05-26 @ 19:09:59
URL: http://nattstad.se/penniie

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (dold)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se